Rozumíte svým zákazníkům?

To chci

Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Úkolem marketingu je především vymyslet, jak nejlépe pomoci zákazníkovi vyřešit jeho problémy. Výstupy marketingu také napoví, jak nejlépe se zákazníky jednat, aby se k vám díky svým dobrým zkušenostem vraceli. V novém svazku edice Action Learning – praktický management Rozumíte celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Jan Bloudek, 1964-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
211 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Management Press : TC Business School, 2013
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Action Learning - praktický management (Management Press)
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7261-258-1

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
SVKHK
3. NP
V658.8 A0-33199
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
SVKHK
3. NP
V658.8 A0-33199a