Category management

To chci

Rostoucí konkurenční prostředí, globalizační trendy, nasycenost trhů a změny nákupního chování vedou společnosti ke zdokonalování forem podnikového podnikového řízení a k hledání nových efektivních forem spolupráce. Některé možnosti, jak se s těmito trendy vyrovnat a čelit jim, byly již ve strategiích firem využity. Proto jsou celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Marie Hesková, 1948-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
viii, 184 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Profess Consulting, 2006
Vydání
1. české vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
80-7259-049-9

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Volný výběr
Na místě SvkHK 3. NP V658 A0-13176