Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat

To chci

Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu poskytuje komplexnější pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako dovednost ovlivňování mínění. Tato dovednost se uplatňuje v mnoha aspektech společenského života, zejména v marketingu a obchodu, politice nebo celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jozef Ftorek, 1973-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
165 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2007
Vydání
1. vyd.
Edice
Komunikace
Manažer
Témata
Popis jednotky
13-místné ISBN na rubu tit. s.
Bibliografie
Obsahuje bibliografie
ISBN
80-247-1903-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V659 851 332
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V659 851 332a