Marketing hotelových služeb

To chci

Publikace Marketing hotelových služeb pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. Kniha je doprovázena příklady a názornými schématy. Publikace může sloužit jednak jako velmi kvalitní učebnice pro studenty vysokých škol, stane se však i významným pomocníkem ekonomům a manažerům, pohybujícím celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Alžbeta Kiráľová, 1960-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
158 s. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Ekopress, 2006
Vydání
2. přeprac. a rozš. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie
ISBN
80-86929-05-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
SVKHK
3. NP
V640.4 851 395