This is service design doing : applying service design thinking in the real world : a practitioner's handbook

To chci

"How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. You'll learn specific facilitation guidelines on how to run workshops, perform all of the main service design methods, implement concepts celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Marc Stickdorn, 1980-
Další autoři
Adam Lawrence
Markus Hormess
Jakob Schneider
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xxiii, 541 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 19 x 23 cm
Vydáno
Sebastopol : O'Reilly, [2018]
Témata
Popis jednotky
Dotisky: 9. dotisk (srpen 2020), 10. dotisk (únor 2021), 11. dotisk (listopad 2021), 12. dotisk (říjen 2022)
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-1-4919-2718-2

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
03
Načítá se…
Fond NTK
6.NP, regál 6A/208
HD9980 .5 .S75 2018 a A 59200 a
03
Načítá se…
Fond NTK
3.NP, Firemní služby, regál 3FS/15
HD9980 .5 .S75 2018 A 59200