This is service design doing : applying service design thinking in the real world : a practitioner's handbook
"How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers. You'll learn specific facilitation guidelines on how to run workshops, perform all of the main service design methods, implement concepts … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- xxiii, 541 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 19 x 23 cm
- Vydáno
-
Sebastopol :
O'Reilly,
[2018]
- Témata
- Popis jednotky
- Dotisky: 9. dotisk (srpen 2020), 10. dotisk (únor 2021), 11. dotisk (listopad 2021), 12. dotisk (říjen 2022)
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-1-4919-2718-2
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
03
|
Načítá se…
|
Fond NTK
|
6.NP, regál 6A/208
|
HD9980 .5 .S75 2018 a | A 59200 a | |||
03
|
Načítá se…
|
Fond NTK
|
3.NP, Firemní služby, regál 3FS/15
|
HD9980 .5 .S75 2018 | A 59200 |