Jak na digitální marketingovou strategii firmy

To chci

Publikace přibližuje prostředí digitálního marketingu a s ním souvisejícího elektronického podnikání. Marketingové koncepty jako 4P, Porterův model 5 sil či Bostonská matice, online marketingové nástroje a možnosti zapojení do firemní strategie.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Tereza Semerádová
Další autoři
Petr Weinlich, 1976- , Pavla Švermová, 1979- , Marián Lamr, 1983- , Lenka Suková , Ladislava Míková, Michal Dostál
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
191 stran : barevné ilustrace ; 23 cm
Vydáno
Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2021
Vydání
Vydání 1.
Témata
ISBN
978-80-7494-564-9

:

Informace o knihovně

Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.