Category management

To chci

Rostoucí konkurenční prostředí, globalizační trendy, nasycenost trhů a změny nákupního chování vedou společnosti ke zdokonalování forem podnikového podnikového řízení a k hledání nových efektivních forem spolupráce. Některé možnosti, jak se s těmito trendy vyrovnat a čelit jim, byly již ve strategiích firem využity. Proto jsou celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Marie Hesková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
184 s.
Vydáno
Praha : Profess Consulting, 2006
Vydání
1. vyd.
Témata
ISBN
80-7259-049-9

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
24
Dostupnost nelze načíst
VŠCHT ústavy
837 KEM