Marketing a nová ekonomika
Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou ekonomiku, která se vyznačuje extrémní dynamikou a částečně pyramidálním charakterem. Pozornost … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- xiv, 198 s. : il.
- Published
-
Praha :
C.H. Beck,
2009
- Edition
- Vyd. 1.
- Series
- C.H. Beck pro praxi
- Subjects
- Item Description
- "Věnováno 40. výročí přistání člověka na Měsíci, na kterém se významně podílel segment ICT"--S. [vii]
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7400-146-8
Please login to display connected libraries.
About Získej EDD
The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.