Strategie firemní komunikace

To chci

Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková - Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Dita Stejskalová
Další autoři
Iveta Horáková
Hana Škapová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
254 s. : il.
Vydáno
Praha : Management Press, 2008
Vydání
2. rozš. vyd.
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7261-178-2

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
04
Načítá se…
Fond NTK
6.NP, regál 6A/258
HF5415 .123 .S74 2008 A 44329