Hrdličky News - nadšená reportérská skupina

To chci

Skupina žáků 2. stupně ZŠ vytvořila během covidové pandemie a distančního vzdělávání tým, který začal pracovat na tom, co jeho členy baví, a tvoří zábavné programy pro spolužáky. Vytvořili společně nové věci, kdy musejí využít své znalosti počítačové, jazykové, grafické, logické uvažování apod. Pět členů týmu odpovídá celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petra Trunkátová
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
6 ilustrací
Publikováno v
Týdeník školství. -- ISSN 1210-8316. -- Roč. 29, č. 12 (2021), s. 8-9
Témata

:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-i-4500
001 kpw11519545
003 CZ-PrNPK
005 20240515121023.4
007 ta
008 211021s2021----xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ABA012  |b cze  |e rda 
041 0 |a cze 
072 7 |a 004.7  |x Počítačové sítě  |2 Konspekt  |9 23 
080 |a 373.3  |2 MRF 
080 |a 004.738.5  |2 MRF 
080 |a 37.018.43  |2 MRF 
100 1 |a Trunkátová, Petra  |4 aut  |e Autor 
242 1 0 |a Hrdličky News - enthusiastic reporter group 
245 1 0 |a Hrdličky News - nadšená reportérská skupina /  |c Petra Trunkátová 
300 |b 6 ilustrací 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 |a Skupina žáků 2. stupně ZŠ vytvořila během covidové pandemie a distančního vzdělávání tým, který začal pracovat na tom, co jeho členy baví, a tvoří zábavné programy pro spolužáky. Vytvořili společně nové věci, kdy musejí využít své znalosti počítačové, jazykové, grafické, logické uvažování apod. Pět členů týmu odpovídá na otázky, jak se do týmu dostali a jaký program mají na starost. Více o týmu a jeho aktivitách na www.hnnhrdlickynews.webnote.cz. 
650 7 |a základní škola 
650 7 |a druhý stupeň 
650 7 |a program 
650 7 |a zpráva 
650 7 |a volný čas 
650 7 |a epidemie 
650 7 |a internet 
650 7 |a počítačové aplikace 
650 7 |a webová stránka 
650 7 |a distanční vzdělávání 
650 7 |a pandemie 
773 1 |t Týdeník školství  |d Praha : Sofiprin, 1993-  |x 1210-8316  |g Roč. 29, č. 12 (2021), s. 8-9  |q 29:12  |9 2021 
910 |a ABA012  |t rs