Pěstování samostatnosti v matematice

To chci

Cíle výuky a vzdělávání v matematice. Žák by měl umět samostatně matematicky uvažovat a samostatně v matematice pracovat. Motivace a porozumění látce. Samostatná práce v hodině. Domácí úkoly. Písemky a zkoušení jako kontrola získaných znalostí.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Stanislav Trávníček, 1935-
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Matematika, fyzika, informatika : časopis pro výuku na základních a středních školách. -- ISSN 1210-1761. -- Roč. 17, č. 7 (2007/2008), s. 389-402
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy: 4

:


MARC

LEADER 00000naa-a2200000-a-4500
001 kpw11212097
003 CZ-PrNPK
005 20180825035848.5
007 ta
008 080407s2008----xr ||||||||||u0|0|||cze||
040 |b cze  |a ABA012 
041 0 |a cze 
072 7 |a 5  |x Přírodní vědy. Matematické vědy  |2 Konspekt  |9 6 
080 |a 372.851  |2 u 
080 |a 371.322.1  |2 u 
080 |a 371.322.2  |2 u 
080 |a 371.322.9  |2 u 
080 |a 371.263  |2 u 
100 1 |a Trávníček, Stanislav,  |d 1935-  |7 jn20000402409  |4 aut 
242 0 0 |a Fostering independence in mathematics 
245 1 0 |a Pěstování samostatnosti v matematice /  |c Stanislav Trávníček 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy: 4 
520 |a Cíle výuky a vzdělávání v matematice. Žák by měl umět samostatně matematicky uvažovat a samostatně v matematice pracovat. Motivace a porozumění látce. Samostatná práce v hodině. Domácí úkoly. Písemky a zkoušení jako kontrola získaných znalostí. 
650 7 |a matematika 
650 7 |a cíl výchovy 
650 7 |a samostatnost 
650 7 |a motivace 
650 7 |a porozumění 
650 7 |a vyučovací hodina 
650 7 |a samostatná práce 
650 7 |a domácí úkol 
650 7 |a písemný test 
650 7 |a zkušební systém 
773 1 |t Matematika, fyzika, informatika : časopis pro výuku na základních a středních školách  |d Praha : Prometheus, 1991-  |x 1210-1761  |g Roč. 17, č. 7 (2007/2008), s. 389-402  |9 2007/2008 
910 |a ABA012  |t rs