Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média

To chci

Kapitoly přibližují efektivní marketingové strategie a nástroje pro oblast sociálních médií. Součástí příručky je rovněž výklad odborných pojmů.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Julie Atherton
Další autoři
Martin Bednarski, 1976-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
268 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
V Brně : Lingea, 2022
Vydání
1. vydání
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Obálkový podnázev: jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7508-715-7

:

Informace o knihovně

Knihovna má i další záznam(y) pro tuto publikaci: záznam 1 (aktuální záznam), záznam 2

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
archivní exemplář
- NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND sklad II 231423
do studovny
Půjčeno do 29. 04. 2025 VŠEOBECNÁ STUDOVNA sklad 54 F 162875