Zdroj: ObálkyKnih.cz
Strategie nákupu : krok za krokem
Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu se uvažovalo pouze o splnění plánu výroby a zajištění zásob materiálu, v lepším … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- xvii, 155 s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
V Praze :
C.H. Beck,
2013
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- C.H. Beck pro praxi
- Témata
- Popis jednotky
- Terminologický slovník
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7400-414-8