Přestupná/konečná 2 : Ústav marketingových komunikací, Komunikační agentura 2008/2009 = Department of Marketing Communications, Communication Agency 2008/2009

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři:
Jana Janíková, 1960-
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Ústav marketingových komunikací
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Typ dokumentu:
Knihy
Rozsah:
[48] s. :
Vydáno:
Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, [2010]
Témata:
Popis jednotky:
Vydáno za účelem prezentace Ústavu marketingových komunikací a studentských projektů Komunikační agentury 2008/2009, Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Název z obálky
1400 výt.
Fyzický popis:
[48] s. : barev. il. ; 17 x 21 cm
ISBN:
978-80-7318-920-4

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Signatura
Omezená dostupnost
Načítá se…
NÁRODNÍ KONZERVAČNÍ FOND
sklad
I 502168
Prezenčně
Načítá se…
SKLAD KLEMENTINUM
sklad
54 K 096978

Podobné