Přestupná/konečná 2 : Ústav marketingových komunikací, Komunikační agentura 2008/2009 = Department of Marketing Communications, Communication Agency 2008/2009
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři:
- Typ dokumentu:
- Knihy
- Rozsah:
- [48] s. :
- Vydáno:
-
Zlín :
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací,
[2010]
- Témata:
- Popis jednotky:
- Vydáno za účelem prezentace Ústavu marketingových komunikací a studentských projektů Komunikační agentury 2008/2009, Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Název z obálky
1400 výt. - Fyzický popis:
- [48] s. : barev. il. ; 17 x 21 cm
- ISBN:
- 978-80-7318-920-4
Instituce:
Národní knihovna ČR
Informace o knihovně
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.