Einführung in die Metatheorie des Fremdsprachenunterrichts

To chci

Vycházeje z úvah o metodice cizích jazyků, přechází autor v kapitole o struktuře této metodiky k problematice metodiky synchronní a diachronní, a to obecné a speciální. Zkoumá její vztahy k jiným vědám, např. k filozofii, jazykovědě, psychologii, sociologii, pedagogice a k teorii řízení, dále závislosti mezi metodikou a společenskou celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Radomír Choděra, 1925-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
78 s.
Vydáno
Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1974
Vydání
1. vyd.
Edice
Acta oeconomica Pragensia
Navrhnout k digitalizaci
Navrhnout k digitalizaci

Instituce:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000nam a22000002a 4500
001 001244625
003 CZ BrMZK
005 20151008094608.0
007 ta
008 120830s1974 xr er 000 0 ger d
015 |a cnb000463817 
035 |a (OCoLC)42123488 
040 |a ABA001  |b cze  |d BOA001 
080 9 |a 371.311.1:800.7=30 
100 1 |a Choděra, Radomír,  |d 1925-  |7 jk01050280  |4 aut 
245 1 0 |a Einführung in die Metatheorie des Fremdsprachenunterrichts /  |c Radomír Choděra 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Státní pedagogické nakladatelství,  |c 1974 
300 |a 78 s. 
490 1 |a Acta oeconomica Pragensia ;  |v sv. 40 
830 0 |a Acta oeconomica Pragensia  |0 s 
910 |a BOA001  |b 2-0722.924 
990 |a BK 
991 |b 201208 
996 7 |b 2619523966  |c 2-0722.924  |l MZK  |r Sklad / do 1 hodiny  |n 2  |w 001278585  |u 000010  |a 1  |e BOA001  |j MZK50  |s A  |t BOA001.MZK01001244625.MZK50001278585000010