Paratexty a česká nakladatelství : (knižní strategie v 90. letech 20. století)

Get it

Práce se zabývá paratextovou praxí české literární produkce devadesátých let dvacátého století. V úvodních kapitolách je věnována pozornost pojmosloví, jehož vymezení v české literární vědě téměř chybí, a procesu paratextualizace v literární komunikaci. Genettovský koncept paratextů a Golhardtův komunikační úhel pohledu full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Lenka Müllerová, 1965-
Document Type
Books
Physical Description
231 s. : il. ; 21 cm
Published
Kostelec nad Orlicí : Litterae, 2010
Edition
V Litterae vyd. 1.
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-254-6612-4

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Reference only
Available MZK? Stock / within 1 hour 2-1277.808