Strategie firemní komunikace

To chci

Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková - Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Dita Stejskalová
Další autoři
Iveta Horáková
Hana Škapová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
254 s., [4] s. barev. obr. příl. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2008
Vydání
2., rozš. vyd.
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7261-178-2

:

Informace o knihovně

Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.