Evropské marketingové prostředí
Get it
Problematika euromarketingu marketingového prostředí EU narůstá do stále aktuálnějších a živějších rozměrů. Uvědomují si to především firmy, do kterých vstoupili zahraniční majitelé, ale také ty firmy, které ve větších rozměrech a objemech obchodují nebo spolupracují s ostatními evropskými zeměmi. Jestliže budou chtít české
podniky, stejně jako ostatní evropské firmy prosperovat v rámci ES, musí se naučit co nejpřesněji předjímat potřeby, požadavky a následnou poptávku evropského zákazníka, jehož pozice se logicky s rozšiřující nabídkou stále upevňuje a jehož nároky tím stoupají. Na okruh této marketingové problematiky reagoval kolektiv autorů Miroslav Foret, Petr Procházka, Oldřich Šašinka, vysokoškolští učitelé v Brně vytvořením publikace, kterou držíte v ruce. Čím je pro vás užitečná? Najdete v ní informace o postupující globalizaci evropského trhu a jejím promítnutí do oblasti práva, konkrétní analýzy a příklady chování evropského spotřebitele, ukázky, jaké jsou marketingové strategie významných evropských firem a jaké cíle si tyto firmy vytyčují v oblasti marketingu. V poslední kapitole autoři rozebírají problematiku a budoucnost evropského zemědělství a potravinářského průmyslu. Kniha je jednou ze sedmi z tzv. řady EU vstup do Evropy se stává stále hmatatelnější skutečností a vyvolává řadu otevřených otázek v oblasti ekonomiky, obchodu, práva, marketingu ad. Na požadavek jejich komplexnějšího zpracování reagovali autoři odborníci z vysokých škol v Brně a následně potom i vydavatel Computer Press a.s.
… full description
Saved in:
Bibliographic Details
-
Main Author
-
Miroslav Foret, 1946-
-
Other Authors
-
Oldřich Šašinka
Petr Procházka
-
Document Type
- Books
-
Physical Description
- ix, 100 s. : il. ; 22 cm
-
Published
-
Praha :
Computer Press,
1999
-
Edition
- Vyd. 1.
-
Series
- Business books (Computer Press)
Evropská unie
-
Subjects
-
Item Description
- Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius
-
ISBN
- 80-7226-203-3