Evropské marketingové prostředí

To chci

Problematika euromarketingu marketingového prostředí EU narůstá do stále aktuálnějších a živějších rozměrů. Uvědomují si to především firmy, do kterých vstoupili zahraniční majitelé, ale také ty firmy, které ve větších rozměrech a objemech obchodují nebo spolupracují s ostatními evropskými zeměmi. Jestliže budou chtít české celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslav Foret, 1946-
Další autoři
Oldřich Šašinka
Petr Procházka
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
ix, 100 s. : il. ; 22 cm
Vydáno
Praha : Computer Press, 1999
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Business books (Computer Press)
Evropská unie
Témata
Popis jednotky
Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius
ISBN
80-7226-203-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1070.444
Absenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
2-1070.444