Komunikace korporací

To chci

Historické souvislosti a historie public relations. Komunikace a realita. Základní východiska - veřejnost a veřejné mínění. Public relations - základní pojmy, definice. Komunikace v konfliktních a krizových situacích. Kampaně, bojkoty, nátlakové skupiny. Identita a image. Zařazení komunikace v organizační struktuře organizace. Externí celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Němec
Další autoři
Jana Littová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
172 s. : obr. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Vysoká škola ekonomická, 1999
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Uživatelské určení
Určeno pro posluchače Fakulty podnikohospodářské
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-7079-575-1
Navrhnout k digitalizaci
Navrhnout k digitalizaci

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
MZK
Sklad / do 1 hodiny
3-1066.366