Politika a politický marketing

To chci

Výklady věnované politice, teorii a vývoji politického marketingu nebo problematice lobbingu. Součástí práce jsou rovněž případové studie zaměřené např. na výsledky parlamentních voleb v ČR, Maďarsku nebo na Slovensku během roku 2010 atd.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Bohumír Štědroň, 1948-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xvi, 255 s. : il., mapy ; 25 cm
Vydáno
V Praze : Beck, 2013
Vydání
Vyd. 1
Edice
Beckova edice ekonomie
Témata
ISBN
978-80-7400-448-3

Instituce:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Sedmička
G2a G 14485.1