Chci nahoru : úspěch vyžaduje systém : napřed zapomeňte na všechna pravidla
Inspirativní rady jak udělat kariéru v podniku a získat bohatství a jak udržet zákazníky, tedy partnery své firmy. Autor razí teorii, že zatímco v 80. a 90. letech bylo nutno získávát zákazníky, nyní, počátkem 21. století, jde o jejich udržení (clienting). K tomu připojuje výklad obecných zásad jak si vysnít bohatsví a jak ho dosáhnout … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 186 s. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Management Press,
2001
- Vydání
- Vyd. 1
- ISBN
- 80-7261-057-0
- Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:
Vybrat instituci:
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej MVS
ZÍSKEJ je národní platforma pro snadné poskytování dokumentů z fondů knihoven. Nabízí uživatelům možnost objednat si knihu či dokument z jiné knihovny a sledovat stav objednávky. Jde o placenou službu. Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Cena služby je 70 Kč.