The role of marketing in multinational subsidiaries: standardization versus localization

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Miroslav Karlíček, 1979- , Zuzana Chytková, Nikola Hořejš, Hana Mohelská , Jakub Fischer, 1978-
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
4 il., 2 grafy
Publikováno v
E+M. Ekonomie a Management. -- ISSN 1212-3609. -- Roč. 16, č. 1 (2013), s. 138-148
Témata
Popis jednotky
Rubrika: Marketing a obchod
1 obr., 3 tabulky
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy

:

Informace o knihovně

MARC

LEADER 00000naa a22000003a 4500
001 0413809
003 CZ-LiKVK
005 20211029152703.6
007 ta
008 130429s2013----xr-ad--f-b----000-0-eng-d
040 |a LIA001  |b cze 
041 0 |a eng  |b eng 
043 |a e-xr--- 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |9 4  |2 Konspekt  |T .  |7 sk135966 
080 |a 658.8  |2 MRF-sel 
245 0 4 |a The role of marketing in multinational subsidiaries: standardization versus localization /  |c Miroslav Karlíček ... [et al.] 
246 1 |a Marketing a obchod 
300 |b 4 il., 2 grafy 
500 |a Rubrika: Marketing a obchod 
500 |a 1 obr., 3 tabulky 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
546 |a Anglické resumé 
651 7 |a Česko  |2 czenas  |7 ge128065 
653 0 |a nadnárodní korporace  |a pobočky  |a marketing  |a mezinárodní marketing  |a marketingoví manažeři  |a průzkumy 
655 7 |a studie  |2 czenas  |7 fd133597 
700 1 |a Karlíček, Miroslav,  |d 1979-  |4 aut  |7 vse2010558291 
700 1 |a Chytková, Zuzana  |4 aut 
700 1 |a Hořejš, Nikola  |4 aut 
700 1 |a Mohelská, Hana  |4 aut  |7 mzk2003171458 
700 1 |a Fischer, Jakub,  |d 1978-  |4 aut  |7 mzk2004265373 
773 0 |w li_us_cat*0408219  |t E+M. Ekonomie a Management  |x 1212-3609  |g Roč. 16, č. 1 (2013), s. 138-148  |7 nnas 
910 |a LIA001  |t rs