Reklama a Public Relations v mediální praxi

To chci

Reklama a Public Relations jsou součástí běžné výuky předmětu Marketing na všech VŠ ekonomického zaměření. Přednáší se v různých úrovních, ale vždy z pohledu ekonomického. Opomíjena bývá však otázka mediality, fungování procesů, kterými se reklama a PR dostávají k přijímateli mediální informace. Naopak na katedrách humanitních celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Peter Stoličný, 1945-
Další autoři
Vysoká škola hotelová v Praze. Katedra mediální komunikace
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
130 s. : il. ; 30 cm
Vydáno
Praha : Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2008
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Nad názvem: Vysoká škola hotelová v Praze 8, katedra mediálních komunikací
Uživatelské určení
Určeno pro bakalářské a magisterské studium na Vysoké škole hotelové v Praze 8
Skriptum
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-86578-71-2 (brož.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ZLISKR
659 B 49945
Absenčně
Načítá se…
ZLISKR
659 B 49945 a