Reklama a Public Relations v mediální praxi
Reklama a Public Relations jsou součástí běžné výuky předmětu Marketing na všech VŠ ekonomického zaměření. Přednáší se v různých úrovních, ale vždy z pohledu ekonomického. Opomíjena bývá však otázka mediality, fungování procesů, kterými se reklama a PR dostávají k přijímateli mediální informace. Naopak na katedrách humanitních … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 130 s. : il. ; 30 cm
- Vydáno
-
Praha :
Vysoká škola hotelová v Praze 8,
2008
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Nad názvem: Vysoká škola hotelová v Praze 8, katedra mediálních komunikací
- Uživatelské určení
- Určeno pro bakalářské a magisterské studium na Vysoké škole hotelové v Praze 8
Skriptum - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-86578-71-2 (brož.)