Rozumíte svým zákazníkům?

Get it

Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Úkolem marketingu je především vymyslet, jak nejlépe pomoci zákazníkovi vyřešit jeho problémy. Výstupy marketingu také napoví, jak nejlépe se zákazníky jednat, aby se k vám díky svým dobrým zkušenostem vraceli.

Saved in:

Bibliographic Details

Other Authors
Jan Bloudek, 1964-
Document Type
Books
Physical Description
211 s. : il. ; 21 cm
Published
Praha : Management Press : TC Business School, 2013
Edition
Vyd. 1.
Series
Action Learning - praktický management
Subjects
Item Description
"... vydalo nakladatelství Management Press ... ve spolupráci s Management TC"--Tiráž
Bibliography
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7261-258-1 (brož.)

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Live Status Unavailable
KLINAU
A 216000