Rozumíte svým zákazníkům?
Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Úkolem marketingu je především vymyslet, jak nejlépe pomoci zákazníkovi vyřešit jeho problémy. Výstupy marketingu také napoví, jak nejlépe se zákazníky jednat, aby se k vám díky svým dobrým zkušenostem vraceli.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 211 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Management Press : TC Business School,
2013
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Action Learning - praktický management
- Témata
- Popis jednotky
- "... vydalo nakladatelství Management Press ... ve spolupráci s Management TC"--Tiráž
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-7261-258-1 (brož.)
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej EDD
Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.