Internetový marketing

To chci

Internetový marketing klade důraz na marketingovou komunikaci, jako je např. PPC reklama, e-mailing nebo blogování. Pro komunikaci využívá webové stránky, elektronické obchody, sociální sítě nebo diskusní fóra. Specifickou činností je budování odkazů nebo optimalizace stránek.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Viktor Janouch, 1961-
Další autoři
Albatros Media (firma)
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
376 stran : ilustrace, tabulky, grafy, mapy.
Vydáno
Brno : Computer Press, 2014.
Témata
Popis jednotky
Dotisk 2. vydání
Vydalo nakladatelství Computer Press v Brně ve společnosti Albatros Media a.s.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-251-4311-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Knihovna AV ČR - Národní
Depozitář / do 30 minut
E 81384