Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky

To chci

Zapomeňte na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů (technik) a postupů marketingového průzkumu a naučte se posuzovat vhodnost jejich praktického využití. Kniha je určena všem, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového průzkumu, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslav Foret, 1946-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
iv, 116 s. : il.
Vydáno
Brno : BizBooks, 2012.
Vydání
2., aktualiz. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-265-0038-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Knihovna AV ČR - Jenštejn
Depozitář / do 2 prac. dnů
E 76638