Strategie sociálních médií : praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média

To chci

Kapitoly přibližují efektivní marketingové strategie a nástroje pro oblast sociálních médií. Součástí příručky je rovněž výklad odborných pojmů.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Julie Atherton
Další autoři
Martin Bednarski, 1976-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
268 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
V Brně : Lingea, 2022
Vydání
1. vydání
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Obálkový podnázev: Jak využít sociální média k oslovení, získání a udržení zákazníků
Přehled sociálních kanálů
Terminologický slovník
Uživatelské určení
Určeno pro studenty a pracovníky v oblasti digitálního marketingu či public relations
Bibliografie
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7508-715-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
01_01
N70514
Absenčně
Načítá se…
01_71
N70514