Marketing a nová ekonomika

To chci

Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou ekonomiku, která se vyznačuje extrémní dynamikou a částečně pyramidálním charakterem. Pozornost celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Bohumír Štědroň, 1948-
Další autoři
Petr Budiš, 1970-
Bohumír Štědroň, 1979-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xiv, 198 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
V Praze : C.H. Beck, 2009
Vydání
Vyd. 1.
Edice
C.H. Beck pro praxi
Témata
Popis jednotky
"Věnováno 40. výročí přistání člověka na Měsíci, na kterém se významně podílel segment ICT"--S. vii
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-7400-146-8 (brož.)

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Ústřední knihovna
1PNL naučná sklad