Marketing od myšlenky k realizaci

To chci

Na našem trhu existují již tituly, nesoucí ve svém názvu marketing. Tato literatura však je spíše zaměřena na specifické stránky marketingu od technik výzkumu trhu, strategického plánování a komunikační politiky až po specifické přístupy marketingu v konkrétních oblastech řízení (zahraniční obchod, zdravotnictví, marketing měst, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Gustav Tomek, 1935-
Další autoři
Věra Vávrová, 1955-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
308 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Professional Publishing, 2007
Vydání
1. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-86946-45-0 (váz.)

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
1PNL naučná sklad