Výkonnostní marketing s Google Analytics

To chci

Jak se návštěvníci dostali na váš web? Jak se na něm chovají? Kolik z nich se stane zákazníky? Jak přesvědčit více návštěvníků, aby se stali zákazníky? Zaměřte se také ve svém marketingovém úsilí na výkon. Tento průvodce vám krok za krokem ukáže, jak zlepšit vaši online marketingovou strategii s pomocí Google Analytics. Na celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Sebastian Tonkin
Další autoři
Caleb Whitmore
Justin Cutroni
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
432 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
Brno : Computer Press, 2011
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Obálkový podnázev: Strategie a techniky maximalizace online ROI
Další variantní název:Google analytics
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-251-3339-2 (brož.)

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí