Využití virtuální reality při přípravě budoucích učitelů geografie

To chci

Virtuální realita se dnes stává běžnou součástí našich životů a její využití je značně široké. Užitek má i ve vzdělávání, například využívání aplikace Google Expeditions na základních školách. Tento článek pojednává o aplikaci virtuální reality v univerzitním prostředí, konkrétně při přípravě budoucích učitelů. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Václav Duffek
Další autoři
Petr Hořejší, 1980- , Pavel Mentlík, 1971- , Jiří Polcar, Tomáš Průcha, Lucie Rohlíková, 1976-
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
Ilustrace
Publikováno v
Geografické rozhledy.. -- ISSN 1210-3004. -- Roč. 29, č. 5 (2019/2020), s. 24-27,
Témata
Popis jednotky
Abstrakt © vydavatel
Bibliografie
Obsahuje bibliografii na straně 27

Instituce:


MARC

LEADER 00000nab-a22000007i-4500
001 9925793012306986
003 CZ-PrCU
005 20230406132704.0
008 230406s2020----xr--r--f------000-a|cze-d
040 |a ABD063  |b cze  |c ABD063  |e rda 
072 7 |a 37  |x Výchova a vzdělávání  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 004.946  |2 MRF 
080 |a 37.011.3-051-028.31  |2 MRF 
100 1 |a Duffek, Václav  |7 jo20201074047  |4 aut 
245 1 0 |a Využití virtuální reality při přípravě budoucích učitelů geografie /  |c Václav Duffek, Petr Hořejší, Pavel Mentlík, Jiří Polcar, Tomáš Průcha, Lucie Rohlíková 
300 |a Ilustrace 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Abstrakt © vydavatel 
504 |a Obsahuje bibliografii na straně 27 
520 |a Virtuální realita se dnes stává běžnou součástí našich životů a její využití je značně široké. Užitek má i ve vzdělávání, například využívání aplikace Google Expeditions na základních školách. Tento článek pojednává o aplikaci virtuální reality v univerzitním prostředí, konkrétně při přípravě budoucích učitelů. Ti v prostředí virtuální reality mohou zdokonalovat své dovednosti v tzv. virtuální třídě, která se dle dosavadních výsledků jeví jako vhodný doplněk praxí ve školách, jejich reflexí a výuky oborových didaktik. 
650 0 7 |a virtuální realita  |7 ph127114  |2 czenas 
650 0 7 |a začínající učitelé  |7 ph1019110  |2 czenas 
650 0 7 |a vysokoškolské studium  |7 ph127279  |2 czenas 
655 7 |a články  |7 fd133976  |2 czenas 
700 1 |a Hořejší, Petr,  |d 1980-  |7 mzk2008442718  |4 aut 
700 1 |a Mentlík, Pavel,  |d 1971-  |7 mzk2004258467  |4 aut 
700 1 |a Polcar, Jiří  |4 aut 
700 1 |a Průcha, Tomáš  |4 aut 
700 1 |a Rohlíková, Lucie,  |d 1976-  |7 xx0084986  |4 aut 
773 0 |t Geografické rozhledy.  |g Roč. 29, č. 5 (2019/2020), s. 24-27,  |x 1210-3004  |q 29:5<24  |9 2019/2020 
997 |a AN