Využití virtuální reality při přípravě budoucích učitelů geografie
Virtuální realita se dnes stává běžnou součástí našich životů a její využití je značně široké. Užitek má i ve vzdělávání, například využívání aplikace Google Expeditions na základních školách. Tento článek pojednává o aplikaci virtuální reality v univerzitním prostředí, konkrétně při přípravě budoucích učitelů. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- , , , ,
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- Ilustrace
- Publikováno v
- Geografické rozhledy.. -- ISSN 1210-3004. -- Roč. 29, č. 5 (2019/2020), s. 24-27,
- Témata
- Popis jednotky
- Abstrakt © vydavatel
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii na straně 27
Instituce:
Geografická bibliografie ČR online
Záznam není součástí řezu
MARC
LEADER | 00000nab-a22000007i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 9925793012306986 | ||
003 | CZ-PrCU | ||
005 | 20230406132704.0 | ||
008 | 230406s2020----xr--r--f------000-a|cze-d | ||
040 | |a ABD063 |b cze |c ABD063 |e rda | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 004.946 |2 MRF | ||
080 | |a 37.011.3-051-028.31 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Duffek, Václav |7 jo20201074047 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Využití virtuální reality při přípravě budoucích učitelů geografie / |c Václav Duffek, Petr Hořejší, Pavel Mentlík, Jiří Polcar, Tomáš Průcha, Lucie Rohlíková |
300 | |a Ilustrace | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Abstrakt © vydavatel | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii na straně 27 | ||
520 | |a Virtuální realita se dnes stává běžnou součástí našich životů a její využití je značně široké. Užitek má i ve vzdělávání, například využívání aplikace Google Expeditions na základních školách. Tento článek pojednává o aplikaci virtuální reality v univerzitním prostředí, konkrétně při přípravě budoucích učitelů. Ti v prostředí virtuální reality mohou zdokonalovat své dovednosti v tzv. virtuální třídě, která se dle dosavadních výsledků jeví jako vhodný doplněk praxí ve školách, jejich reflexí a výuky oborových didaktik. | ||
650 | 0 | 7 | |a virtuální realita |7 ph127114 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a začínající učitelé |7 ph1019110 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vysokoškolské studium |7 ph127279 |2 czenas |
655 | 7 | |a články |7 fd133976 |2 czenas | |
700 | 1 | |a Hořejší, Petr, |d 1980- |7 mzk2008442718 |4 aut | |
700 | 1 | |a Mentlík, Pavel, |d 1971- |7 mzk2004258467 |4 aut | |
700 | 1 | |a Polcar, Jiří |4 aut | |
700 | 1 | |a Průcha, Tomáš |4 aut | |
700 | 1 | |a Rohlíková, Lucie, |d 1976- |7 xx0084986 |4 aut | |
773 | 0 | |t Geografické rozhledy. |g Roč. 29, č. 5 (2019/2020), s. 24-27, |x 1210-3004 |q 29:5<24 |9 2019/2020 | |
997 | |a AN |