Marketingová komunikace

To chci

Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili - studentům na podnikatelských a obchodních fakultách celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Miroslav Foret
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xvii, 443 s. : il. (převážně barev.) ; 24 cm + 1 CD-ROM
Vydáno
Brno : Computer Press, 2006
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstříky
ISBN
80-251-1041-9 (váz.)

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius