Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

To chci

Osvědčené marketingové strategie, které se dají využít v prostředí sociálních sítí. Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Carlos Gil, 1983-
Další autoři
Ivana Sýkorová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
196 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2021
Vydání
První české vydání
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy
ISBN
978-80-271-1296-8

:


MARC

LEADER 00000nam-a2200000-i-4500
001 kpw01111391
003 CZ-PrCNB
005 20240325002835.4
007 ta
008 210622s2021----xr a|||e|f||||000|0|cze||
015 |a cnb003329050 
020 |a 978-80-271-1296-8  |q (brožováno) :  |c Kč 349,00 
040 |a BOA001  |b cze  |d ABA001  |e rda 
041 1 |a cze  |h eng 
044 |a xr 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8:004.738.5  |2 MRF 
080 |a 658.8:316.77  |2 MRF 
080 |a 004.738.5:316.472.4  |2 MRF 
080 |a 658:17.024.4  |2 MRF 
080 |a (035)  |2 MRF 
100 1 |a Gil, Carlos,  |d 1983-  |7 osa20211119365  |4 aut 
240 1 0 |a End of marketing.  |l Česky 
245 1 0 |a Konec marketingu :  |b ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích /  |c Carlos Gil ; překlad Ivana Sýkorová 
250 |a První české vydání 
264 1 |a Praha :  |b Grada,  |c 2021 
300 |a 196 stran :  |b ilustrace ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Přeloženo z angličtiny 
504 |a Obsahuje bibliografické odkazy 
520 2 |a Osvědčené marketingové strategie, které se dají využít v prostředí sociálních sítí. Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě sociálních médií, kde dominují algoritmy, ubývá organický dosah a zákazníci nechtějí být prodáni, chtějí se zapojit. Dozvíte se, jak budovat chytřejší placené strategie, které vám pomohou ovládnout trh. Kniha vysvětluje, že bez ohledu na to, jak snadné je oslovit potenciální zákazníky, klíčový vztah mezi značkou a spotřebitelem stále potřebuje lidský prvek. 
650 0 7 |a internetový marketing  |7 ph137251  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas 
650 0 7 |a internetové sociální sítě  |7 ph553933  |2 czenas 
650 0 7 |a úspěch v podnikání  |7 ph286292  |2 czenas 
650 0 9 |a Internet marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a communication in marketing  |2 eczenas 
650 0 9 |a Internet social networks  |2 eczenas 
650 0 9 |a success in business  |2 eczenas 
653 |a marketing 
653 |a internetová 
653 |a internetové 
653 |a internetový 
653 |a sociální 
653 |a sítě 
653 |a komunikace 
653 |a marketingová 
653 |a trh 
653 |a zákazníci 
653 |a obchodníci 
653 |a strategie 
655 7 |a příručky  |2 czenas 
655 9 |a handbooks and manuals  |2 eczenas 
700 1 |a Sýkorová, Ivana  |7 xx0091389  |4 trl 
910 |a ABE031  |b P-6652 
996 |c P-6652  |f 1  |g Volný výběr  |h 349.00 Kč  |l STUD  |r N  |s A 
996 |b 127115  |c P-6652  |l Knihovna ČNB  |r Volný výběr  |s A  |a 0  |e ABE031  |t ABE031.127115