Konec marketingu : ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích

To chci

Osvědčené marketingové strategie, které se dají využít v prostředí sociálních sítí. Tradiční marketing v dnešní digitální době selhává, jeho novou formou se stávají sociální sítě. Autor v této knize přináší revoluci ve způsobu, jakým by obchodníci měli přistupovat k marketingu. Naučíte se uplatnit svou značku ve světě celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Carlos Gil, 1983-
Další autoři
Ivana Sýkorová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
196 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2021
Vydání
První české vydání
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy
ISBN
978-80-271-1296-8

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
STUD
N
349.00 Kč P-6652
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Knihovna ČNB
Volný výběr
P-6652