Internetový marketing
To chci
Osvědčené strategie a různé novinky z oblasti internetového marketingu. Marketing na internetu, předpoklady úspěchu, marketingová komunikace. Tvorba webových stránek - projekt tvorby webu, řešení pro mobilní zařízení, příklady komunikačních prostředků. Optimalizace pro vyhledávače (SEO) - jak se návštěvníci dostanou na stránky,
jak pracují vyhledávače, technologie vyhledávání, copywriting, faktory SEO, budování zpětných odkazů, nástroje pro SEO. Reklama na internetu - plošná reklama, zápisy do katalogů, podprahová a behaviorální reklama, branding, důvěra v reklamu. PPC systémy, PPC kampaně, další funkce PPC systémů, pozice a hodnocení reklamy, tipy pro PPC kampaně. Podpora prodeje - pobídky k nákupu, odlišnosti podpory prodeje v B2B, věrnostní a partnerské programy, jevy ovlivňující chování zákazníků. Public relations - novinky, zprávy, diskuse, podcasting a vodcasting, virální marketing, PR na sdílených médiích, PR na vlastních stránkách, psychologické formy PR. Přímý marketing - e-mailing, webové semináře a konference, e-learning, online chat. Analýza návštěvnosti - techniky vyhodnocování marketingové komunikace, analýza návštěvnosti webových stránek, Google Analytics. Bezpečnost na internetu.
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
-
Hlavní autor
-
Viktor Janouch, 1961-
-
Typ dokumentu
- Knihy
-
Fyzický popis
- 344 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 23 cm
-
Vydáno
-
Brno :
Computer Press,
2020
-
Vydání
- 3. aktualizované vydání
-
Témata
-
Popis jednotky
- Obálkový podnázev: přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk
-
Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
-
ISBN
- 978-80-251-5016-0