Marketing na Facebooku a Instagramu : využijte naplno organický dosah i sponzorované příspěvky

To chci

Kniha představuje efektivní marketingové strategie na sociálních sítích, jako jsou Facebook a Instagram. Založení facebookové stránky. Ovládací rozhraní. Typy facebookových příspěvků. Reklama - doručování reklam a aukční systém, sledovací systém, struktura reklamní kampaně, nastavení reklamy, výkonnost reklam. Instagram - firemní celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Tereza Semerádová
Další autoři
Petr Weinlich, 1976-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
192 stran : barevné ilustrace ; 23 cm
Vydáno
Brno : Computer Press, 2019
Vydání
1. vydání
Témata
ISBN
978-80-251-4959-1

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
STUD
N
349.00 Kč D-4312
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
Volný výběr
D-4312