Business modelování : jak na business modely v digitálním prostředí

To chci

Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe. Vliv pandemie covidu-19 na změnu chování firem. Publikace obsahuje případové studie (Uber, Netflix, celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Pavel Adámek, 1981-
Další autoři
Lucie Meixnerová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
267 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2022
Vydání
První vydání
Edice
Expert
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-271-3356-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
STUD
N
469.00 Kč 35820a
Absenčně
Načítá se…
STUD
N
469.00 Kč 35820b
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
Volný výběr
35820a
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
Volný výběr
35820b