Psychologie reklamy

Get it

Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jitka Vysekalová, 1941-
Document Type
Books
Physical Description
360 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 25 cm
Published
Praha : Grada Publishing, 2023
Edition
5., rozšířené a aktualizované vydání
Series
Expert
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-271-3654-4

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Live Status Unavailable
STUD
N
549.00 Kč P-7189
Outside loan
Live Status Unavailable
Knihovna ČNB
Volný výběr
P-7189