Podnikatelský mýtus : proč většina malých firem do roka zkrachuje a co proti tomu dělat
Nové vydání úspěšné knihy kalifornského autora nás provádí klíčovými životními fázemi podniku od jeho založení až po období zralosti, odhaluje nástrahy těchto vývojových etap i důvody, proč tak vysoké procento nově založených firem krachuje hned v prvních letech své existence, ale především ukazuje, jak se vyhnout nepříjemným … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 223 s. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Management Press,
2004
- Vydání
- 2. vyd.
- Edice
- Malé a střední podnikání
- Témata
- ISBN
- 80-7261-092-9
Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
---|---|---|---|
Digitální knihovna | Dostupné v prostorách NK ČR | Digitalizovaný dokument | Národní digitální knihovna |
Digitální knihovna | Autorsky chráněné | Digitalizovaný dokument | Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius |