Mezinárodní marketing
Výklady věnované novým trendům v oblasti mezinárodního marketingu (marketingové strategie, specifika marketingové komunikace atd.).
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- , , ,
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- xxvi, 289 stran : ilustrace ; 24 cm
- Vydáno
-
V Praze :
C.H. Beck,
2018
- Vydání
- Vydání první
- Edice
- Beckova edice ekonomie
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7400-441-4
:

Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Stav | Oddělení | Signatura |
---|---|---|
Univerzita Karlova - Fakulta tělesné výchovy a sportu - Ústřední tělovýchovná knihovna
|
||
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
|
||
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
|
UKV-4A2/15/1 | |
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
|
||
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
|
||
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
||
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
|
EKOKNV1001 | |
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
|
||
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
|
A 106609 | |
Městská knihovna Žatec
|
||
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
291956 | |
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
|
||
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|