Jak se budují značky : co obchodníci nevědí

To chci

Kniha vyvrací některé marketingové mýty a popisuje 11 zákonitostí nákupního chování zákazníků.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Byron Sharp
Další autoři
Petr Sumcov, 1969-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
241 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
Praha : Dobrovský s.r.o., 2018
Edice
Knihy Omega
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7390-618-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta - Knihovna
Městská knihovna Blansko
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
EKOKNV980
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
A 104322
Městská knihovna Lysá nad Labem
Městské kulturní středisko Nový Jičín, příspěvková organizace - Městská knihovna Nový Jičín
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
291689
Knihovna města Ostravy, příspěvková organizace
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
103757
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
Městská knihovna T.G. Masaryka Šumperk, příspěvková organizace
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
Knihovna Matěje Josefa Sychry, Žďár nad Sázavou