Internetový marketing

To chci

Internetový marketing klade důraz na marketingovou komunikaci, jako je např. PPC reklama, e-mailing nebo blogování. Pro komunikaci využívá webové stránky, elektronické obchody, sociální sítě nebo diskusní fóra. Specifickou činností je budování odkazů nebo optimalizace stránek.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Viktor Janouch, 1961-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
376 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
V Brně : Computer Press, 2014
Vydání
2. vyd.
Témata
Popis jednotky
Dotisk v roce 2020?
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-251-4311-7

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna
Digitální knihovna Autorsky chráněné Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Web Vypujcit e-knihu Vědecká knihovna v Olomouci