Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? : online clienting, aneb, Zákazníci dnes nakupují jinak
Německý podnikatel a autor řady knih o prodeji na základě svých zkušeností i příkladů svých známých zdůrazňuje nutnost vedení kontaktu se zákazníky přes internet a také obchodování prostřednictvím internetu, kterému podle autora patří budoucnost. Využití internetu a zvláště mobilního internetu má tedy velký význam pro obchod.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 179 s. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Management Press,
2013
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Obsahuje rejstřík
- ISBN
- 978-80-7261-255-0
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
Univerzita Karlova - Právnická fakulta - Knihovna
|
|
||||||
|
|
Akademie múzických umění v Praze - Knihovny AMU
|
|
H_2A 7110 | |||||
|
|
Vysoká škola chemicko-technologická v Praze - Centrum informačních služeb
|
|
||||||
|
|
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
|
|
||||||
|
|
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
|
|
||||||
|
|
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
|
|
||||||
|
|
Vysoká škola finanční a správní, a. s. - Odborná knihovna prof. Mojmíra Helíska
|
|
||||||
|
|
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
|
|
||||||
|
|
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
|
281355 | |||||
|
|
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
|
|
84009 | |||||
|
|
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
|
|
||||||
|
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|