Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner? : online clienting, aneb, Zákazníci dnes nakupují jinak

To chci

Německý podnikatel a autor řady knih o prodeji na základě svých zkušeností i příkladů svých známých zdůrazňuje nutnost vedení kontaktu se zákazníky přes internet a také obchodování prostřednictvím internetu, kterému podle autora patří budoucnost. Využití internetu a zvláště mobilního internetu má tedy velký význam pro obchod.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Edgar K. Geffroy, 1954-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
179 s. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2013
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Obsahuje rejstřík
ISBN
978-80-7261-255-0

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Univerzita Karlova - Právnická fakulta - Knihovna
Akademie múzických umění v Praze - Knihovny AMU
H_2A 7110
Vysoká škola chemicko-technologická v Praze - Centrum informačních služeb
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Vysoká škola finanční a správní, a. s. - Odborná knihovna prof. Mojmíra Helíska
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
281355
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
84009
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna