Marketing hotelových služeb : [předpoklady využití marketingu v hotelu, marketingová strategie, aktivizace marketingového mixu, koordinace marketingových činností]
Publikace Marketing hotelových služeb pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. Kniha je doprovázena příklady a názornými schématy. Publikace může sloužit jednak jako velmi kvalitní učebnice pro studenty vysokých škol, stane se však i významným pomocníkem ekonomům a manažerům, pohybujícím … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 158 s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Ekopress,
2006
- Vydání
- Vyd. 2.
- Témata
- Popis jednotky
- Na obálce uvedeno jako 2., přeprac. a rozš. vyd.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 80-86929-05-1
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
|
|
||||||
|
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna SU
|
|
||||||
|
Ostravská univerzita - Univerzitní knihovna Ostrava
|
|
C32876 | |||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
|
BORKNV1289 |