Marketingové řízení malých a středních podniků

To chci

Příručka shrnuje základní informace o marketingovém řízení malých a středních podniků především z hlediska propojení s řízením obchodních činností.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Karel Havlíček, 1969-
Další autoři
Milan Kašík, 1948-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
171 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2005
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Malé a střední podnikání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-7261-120-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
UK-84620/1
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Masarykova univerzita - Knihovna univerzitního kampusu - fond Fakulty sportovních studií
Městská knihovna Bruntál
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
EKOKNM152
Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna
74908-II
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
261683
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
TECKNM1538
Městská knihovna Prostějov
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna