Marketingové řízení malých a středních podniků
Příručka shrnuje základní informace o marketingovém řízení malých a středních podniků především z hlediska propojení s řízením obchodních činností.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 171 s. : il. ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Management Press,
2005
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Malé a střední podnikání
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 80-7261-120-8
:

Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Stav | Oddělení | Signatura |
---|---|---|
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
|
||
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
|
||
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
|
UK-84620/1 | |
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
||
Masarykova univerzita - Knihovna univerzitního kampusu - fond Fakulty sportovních studií
|
||
Městská knihovna Bruntál
|
||
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
|
||
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
|
EKOKNM152 | |
Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna
|
74908-II | |
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
|
||
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
261683 | |
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
TECKNM1538 | |
Městská knihovna Prostějov
|
||
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|