Jak získávat nové zákazníky. [Díl] 1, Direct marketing v teorii a praxi

To chci

Příručka pro marketingové odborníky a posluchače manažerských kurzů radí, jak účinně využít reklamy.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Váňa, 1951-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
128 s. : il.
Vydáno
Praha : Management Press, 1994
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Fotogr. na tit. listu
ISBN
80-85603-60-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Díl 1-
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
243418
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna