Jak získávat nové zákazníky. [Díl] 1, Direct marketing v teorii a praxi
Příručka pro marketingové odborníky a posluchače manažerských kurzů radí, jak účinně využít reklamy.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 128 s. : il.
- Vydáno
-
Praha :
Management Press,
1994
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Fotogr. na tit. listu
- ISBN
- 80-85603-60-8
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
|
|
Díl 1- | |||||
|
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
|
||||||
|
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
|
|
||||||
|
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
|
|
||||||
|
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
|
243418 | |||||
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|