Hrátky s podobností
Příspěvek připomíná užitečnost "obrázkových úloh" ve výuce geometrie a uvádí úlohy, které lze využít ve výuce matematiky na základní i střední škole. Autorka v příspěvku klade důraz na obrazové informace, které jsou obecně považovány za jedny z nejdůležitějších nástrojů poznávání světa.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Fyzický popis
- 16 ilustrací
- Publikováno v
- Učitel matematiky. -- ISSN 1210-9037. -- Roč. 24, č. 4 (100) (2015/2016), s. 223-230
- Témata
- Popis jednotky
- Resumé angl.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografické odkazy: 1
MARC
LEADER | 00000naa a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpw11457413 | ||
005 | 20190726152144.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 170427s2016 xr |||||||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABA012 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze |b eng | |
072 | 7 | |a 51 |x Matematika |2 Konspekt |9 13 | |
080 | |a 514 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.33 |2 MRF | ||
080 | |a 373.3/.5 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Šarounová, Alena, |d 1940- |7 jx20040114017 |4 aut | |
242 | 1 | 0 | |a Playing with similarity |
245 | 1 | 0 | |a Hrátky s podobností / |c Alena Šarounová |
300 | |b 16 ilustrací | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Resumé angl. | ||
504 | |a Obsahuje bibliografické odkazy: 1 | ||
520 | |a Příspěvek připomíná užitečnost "obrázkových úloh" ve výuce geometrie a uvádí úlohy, které lze využít ve výuce matematiky na základní i střední škole. Autorka v příspěvku klade důraz na obrazové informace, které jsou obecně považovány za jedny z nejdůležitějších nástrojů poznávání světa. | ||
650 | 7 | |a hra |2 pedag | |
650 | 7 | |a matematika |7 ph117231 |2 czenas | |
650 | 4 | |a řešení úloh | |
650 | 7 | |a ilustrace |7 ph114755 |2 czenas | |
650 | 7 | |a geometrie |7 ph114624 |2 czenas | |
650 | 7 | |a studium a výuka |7 ph136700 |2 czenas | |
650 | 4 | |a obsah výuky | |
650 | 4 | |a základní škola | |
650 | 4 | |a střední škola | |
650 | 7 | |a informace |7 ph121095 |2 czenas | |
650 | 4 | |a poznávací proces | |
650 | 4 | |a poznávací schopnost | |
653 | 0 | |a podobnost |a poznávací funkce | |
773 | 0 | |t Učitel matematiky |d Praha : Jednota českých matematiků a fyziků, 1994- |x 1210-9037 |g Roč. 24, č. 4 (100) (2015/2016), s. 223-230 |q 24:4 (100) |9 2016 | |
910 | |a ABA012 |x kpw11457413 | ||
990 | |a RS | ||
998 | |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001683096&local_base=ANL |