The marketing tools of quality management in tourism services

To chci

The paper aims to show possible approaches towards managing the quality of services in tourism. With respect to the character of services it is necessary to pay regard to their specifications, such as especially their intangibility, perishability and heterogeneity. So it is rather difficult to measure the quality of a service, but it can be successfully evaluated celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Kateřina Ryglová
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
5 il.
Publikováno v
Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. -- ISSN 1211-8516. -- Roč. 59, č. 2 (2011), s. 257-266
Témata
Popis jednotky
2 grafy, 3 schémata
Bibliografie
Literatura na s. 265

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Web Odkaz Česká zemědělská a potravinářská bibliografie
Web Plný text Výběr článků v českých novinách, časopisech a sbornících - ANL