Application of behavioural economy principles in the grocery market = Aplikace principů behaviorální ekonomie na trhu potravin

To chci

Článek představuje vstupní příspěvek výzkumu problematiky pojetí funkce ceny z pohledu behaviorální ekonomie. Podle tohoto vědního směru, na rozdíl od neoklasické ekonomie, nemusí vždy cena patřit mezi nejdůležitější faktory při kupním rozhodování spotřebitele. Tradiční oblastí aplikace behaviorálního přístupu je vnímání celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jana Stávková, 1947-
Další autoři
Ladislav Stejskal, 1979-
Zuzana Procházková
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
3 il.
Publikováno v
Agricultural Economics. -- ISSN 0139-570X. -- Roč. 55, č. 7 (2009), s. 314-320
Témata
Popis jednotky
Grafy
Bibliografie
Bibliografie na s. 320 (7 zázn.)

Vybrat instituci:

Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Web Plný text Výběr článků v českých novinách, časopisech a sbornících - ANL
Web Odkaz Česká zemědělská a potravinářská bibliografie